Autossa on nukkumapaikkat neljälle, mukavasti kahdelle aikuiselle ja kahdelle lapselle:
![]() |
![]() |
![]() |
Sängyt asetettu makuuasentoon | Sängyt makuuasennossa | Nukkuja (120 cm, 22 kg) takana |
Pöydässä on tukeva irroitettava putkijalka ja se kiinnittyy seinässä olevaan kiskoon. Pöydän irroittaminen ja takaisin laittaminen on nopea toimenpide. Kun penkit on asetettu makuuasentoon, pöytälevy jalkoineen ja penkkien niskatuet mahtuvat sängyn alle penkkien väliseen tilaan.
Matkan aikana sekä parisängyn täytepala että takasänky löytävät paikkansa kaapista. Mahdollinen petauspatja (4-5 cm paksu) parisänkyyn ja makuupussit tai peitot mahtuvat kokoon taitettuun yläsänkyyn.
Näkösuojaksi on verhot matkustamon ja ohjaamon välissä, minkä lisäksi Tammer-Suojan naamapeitto tarjoaa näkösuojan lisäksi suojaa niin kylmältä kuin helteeltäkin. Auto säilyi kesän 2010 helteillä päivisinkin parkissa kohtuullisissa lämmöissä verhot ja naamapeitto ikkunoiden suojana ja kattoluukku raollaan.
Liukuoven ikkunassa on verho näkösuojaksi, minkä saa kasaan matkan ajaksi. Avattavan sivuikkunan voi asettaa kolmeen eri aukiasentoon, joista yksi on lukittava. Kattoikkunassa on myös kolme aukioloasentoa, joista keskimmäinen on myöskin lukittava ja käyttökelpoinen ajon aikana. Ötököiden ulkona pitämiseksi sekä sivu- että kattoikkunassa on hyttysverkko pimennysverhon lisäksi.
Lämmityksestä tarvittaesa huolehtii termostaattiohjattu Trumatic kaasulämmitin. Kovin pakkaskeleille ei teho (2,55 kW) riitä, mutta aikaisesta keväästä myöhäiseen syksyyn toiminta on ollut luotettavaa. Samoin teho on ollut riittävä pitämään auto miellyttävässä lämpötilassa talvisten laskettelureissujen aikana.